Oppdatert forum!

Aktuelle ting angående forum
Svar
roar
Rookie
Rookie
Kontakt:
Oppdatert forum!

Legg inn av roar » 20 jan 2013, 23:52

Heisann.

Da har jeg fått oppgradert forumet noen versjoner, er visst en stund siden sist.
Har også installert en ekstramodul etter oppfordring fra Roald, slik at det er mulig å benytte en app som heter Tapatalk som skal gjøre det enklere å følge med på de forum en måtte ønske å følge.

-Roar

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mvh
Roar

Roald
Veteran
Veteran
Sted:Jørpeland

Re: Oppdatert forum!

Legg inn av Roald » 21 jan 2013, 08:37

Bra Roar,
Tapatalk er en enkel å grei forum leser via mobil/nettbrett. Fungerer bra dette!

roar
Rookie
Rookie
Kontakt:

Legg inn av roar » 04 mar 2014, 22:39

Da er vel den "årlige" oppdateringen av forum utført , samtidig som vi oppdaterte webserveren forumet ligger på.

Antar det stort sett går i feilfikser siden det kun er kommet en ny versjon av phpBB det siste året. Regner med å få beskjed dersom dere oppdager noe som er feil :-)

Roar
Mvh
Roar

roar
Rookie
Rookie
Kontakt:

Legg inn av roar » 26 nov 2015, 23:59

Hei,

Ser det vel er ca halvannet år siden sist oppdatering av forumet, og at phpBB har kommet i en helt ny versjon siden den tid - som bl.a skal være mer nettbrett / mobilvennlig.
Satser på å få tatt en liten oppgradering om ikke alt for lenge.

Roar
Mvh
Roar

roar
Rookie
Rookie
Kontakt:

Legg inn av roar » 10 des 2015, 22:57

Da har jeg oppgradert til absolutt nyeste versjon av phpBB - dette er en oppgradering fra 3.0.x til 3.1.x , så det er en del forandringer, det ser dere sikkert.

Skulle hatt en ny logo oppe til venstre, den har en annen størrelse nå - og forumet skal visstnok være mobil/nettbrett-vennlig uten at jeg har testet det noe ennå.

Vet ikke hvor mange som benyttet TapaTalk - denne modulen har jeg ikke fått til å fungere ennå - sliter med å fjerne gamle spor fra den, før jeg kan installere på nytt. Er dette noe som noen fortsatt bruker?
Mvh
Roar

roar
Rookie
Rookie
Kontakt:

Legg inn av roar » 11 des 2015, 23:33

Hei igjen.

Nå er tapatalk operativt igjen om noen bruker det. Har også gjort litt sikkerhetsmessig på forumet, det støtter nå https.

Sent fra min D5803 via Tapatalk
Mvh
Roar

Roald
Veteran
Veteran
Sted:Jørpeland

Legg inn av Roald » 12 des 2015, 23:01

Fint du fikk opp tapatalk, jeg bruker bare det til forum lesing.

Svar